Můj Magnalink

Zrušení plánovaného výpadku

Vážení zákazníci, několik z Vás se ozvalo s prosbou o přesunutí termínu plánovaného výpadku služeb. Samozřejmě i nás napadlo, že v době, kdy jsou dospělí doma na homeoffice a děti mají online výuku, není termín šťastně zvolený. Spolupráce ale probíhá s dvěma zahraničními dodavateli a naplánovat termín prací není jednoduché.

Vážíme si toho, že jste naším klientem, rozumíme Vašim prosbám a udělali jsme maximum, abychom vyhověli Vašemu přání. Přestože jde o inovaci technologií ve spolupráci s dalšími dodavateli, nakonec se nám podařilo termín přesunout.

V původním termínu ve středu 6.5.2020 budou všechny služby fungovat jako obvykle. O náhradním termínu výpadku služeb Vás budeme včas informovat.

Omlouváme se za komplikace.

Potřebujete poradit?491 009 007
Zatím působíme zde. Rosteme.
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo