Můj Magnalink

Magnalink hledá nové tváře na zákaznické oddělení v Hradci Králové

Dokážeš si poradit v každé situaci? Jsi milý a výřečný? Náš tým zákaznického oddělení v Hradci Králové se rozrůstá. Čti dál, třeba hledáme právě tebe!

Pracovník zákaznického centra

Jsi dobrý v osobní komunikaci? Dokážeš si poradit v každé situaci? Jsi milý a výřečný? Smýšlíš pozitivně a na věc se vždy díváš nejprve z té lepší stránky? Pokud si na otázky odpověděl ano, tak hledáme právě tebe. Práce je u nás stále dost, máme jí až nad hlavu. Z toho důvodu rozšiřujeme tým zákaznického centra. Hodila by se nám osoba, co se nebojí práce a potáhne s námi za firemní provaz.

Náplň práce

  • písemný a telefonní kontakt s klienty
  • plánování schůzek
  • řešení reklamací
  • úzká spolupráce s technickým oddělením
  • provozní administrativa
  • práce se zadáváním dat do PC
  • prodej služeb společnosti prostřednictvím moderního call centra
  • oslovování zákazníků ohledně návrhů výhodnějších nabídek služeb
  • prezentace produktu

Kde budeš pracovat? V Hradci Králové.

Jak by podle nás měl vypadat správný pracovník zákaznického centra?

  • Měl bys perfektně ovládat komunikační a prezentační dovednosti
  • Umět si poradit a vybruslit s grácií z každé situace
  • Nemělo by ti chybět logické uvažování spojené s technickým myšlením
  • Měl bys vynikat organizačními schopnostmi
  • A jako bonus by ses mohl orientovat v strategickém plánování – ale to není podmínkou

Co ti nabízíme?

  • Práci v úspěšné a rozvíjející se IT společnosti
  • Přátelský kolektiv
  • Zajímavý motivující systém odměn
  • DPP s možností získání HPP
  • Individuální přístup
  • Firemní benefity

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Uživatelská práce s PC (Windows, MS Office, Internet)
  • Velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti po telefonu
  • Obchodní cítění
  • Měl bys být týmový hráč
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Komunikativní Aj výhodou, není podmínkou

Práce je vhodná např.: i pro studenty, důchodce, ženy na mateřské dovolené.

Nástup: možný IHNED.

Jak nás můžeš kontaktovat?

Jestli Tě tohle místo zaujalo, pak neváhej a pošli nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na email naší personalistky z.cizkova@magnalink.cz Do předmětu nezapomeň uvést „Pracovník zákaznického centra“ a třeba se na volnou židli u nás posadíš právě TY!

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Potřebujete poradit?491 009 007
Nechci, aby mi cokoliv uteklo
Zde se můžete přihlásit k odběru akcí a novinek v našem sortimentu
- odhlásit se můžete jednoduše.
Zatím působíme zde. Rosteme.
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo