Můj Magnalink

Hledáme pracovníka zákaznického centra – L2 support

Na zákaznické oddělení v Hradci Králové hledáme zaměstnance na zkrácený úvazek. Jsi student a máš čas jen ve večerních hodinách a chceš si přivydělat? Čti dál!

Pracovník zákaznického centra – L2 support

Jsi dobrý v osobní komunikaci? Dokážeš si poradit v každé situaci? Jsi milý a výřečný? Smýšlíš pozitivně a na věc se vždy díváš nejprve z té lepší stránky? Pokud si na otázky odpověděl ano, tak hledáme právě tebe. Práce je u nás stále dost, máme jí až nad hlavu. Z toho důvodu rozšiřujeme tým zákaznického centra. Hodila by se nám osoba, co se nebojí práce a potáhne s námi za firemní provaz.

Náplň práce

  • dispečink, L2 support
  • řešení poruch a servis, komunikace se zákazníky, podpora zákaznického oddělení
  • práce na zkráceny úvazek v odpoledních směnách (18 – 21 hod)
  • možnost práce z domu

Kde budeš pracovat? V Hradci Králové/home office

Jak by podle nás měl vypadat správný pracovník zákaznického centra?

  • Měl bys perfektně ovládat komunikační a prezentační dovednosti
  • Umět si poradit a vybruslit s grácií z každé situace
  • Nemělo by ti chybět logické uvažování spojené s technickým myšlením
  • Měl bys vynikat organizačními schopnostmi
  • A jako bonus by ses mohl orientovat v strategickém plánování – ale to není podmínkou

Co ti nabízíme?

  • Práci v úspěšné a rozvíjející se IT společnosti
  • Přátelský a mladý kolektiv
  • Zajímavý motivující systém odměn
  • DPP s možností získání HPP
  • Individuální přístup
  • Firemní benefity

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • základní znalost AJ
  • znalost OS Windows – alespoň pokročilý uživatel
  • základní znalost RouterOS (Mikrotik), nastavovaní klientských zařízeni (routery, PC)
  • zkušenosti s podporou uživatelů výhodou
  • samostatnost, schopnost rozhodovat se, komunikativnost
  • organizační schopnosti a časová flexibilita
  • ŘP skupiny B
  • měl bys být týmový hráč
  • zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost

Práce je vhodná i pro studenty.

Nástup: možný IHNED.

Jak nás můžeš kontaktovat?

Jestli Tě tohle místo zaujalo, pak neváhej a pošli nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce spolu s motivačním dopisem na email naší personalistky Zity Čížkové - Do předmětu nezapomeň uvést „Pracovník zákaznického centra“ a třeba se na volnou židli u nás posadíš právě TY!

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Potřebujete poradit?491 009 007
Nechci, aby mi cokoliv uteklo
Zde se můžete přihlásit k odběru akcí a novinek v našem sortimentu
- odhlásit se můžete jednoduše.
Zatím působíme zde. Rosteme.
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo